Gouden Festivalbandje van Mazda

Mazda lanceert deze week Het Gouden Festivalbandje, een uniek bandje dat te winnen is in een speciale actie en dat gratis toegang geeft tot bijna elk festival in Nederland. Totaal worden er acht van deze bandjes weggegeven en mag de winnaar bovendien één van de evenementen bezoeken in een Mazda naar keuze. Het is voor het eerst dat er één bandje wordt uitgegeven waarmee men het gehele festivalseizoen vrijwel elk evenement kan bezoeken.

Elk seizoen zijn er voor iedere muzieksmaak wel festivals, van jazz tot dance, van rock tot house. Mazda laat zich niet tot één genre beperken en kiest zoals altijd haar eigen weg. Deelnemers aan de actie krijgen de kans dat ook te doen en de hele zomer ongehinderd te kunnen kiezen naar welke festival ze willen gaan, zonder urenlang het internet af te zoeken naar kaartjes voor meestal uitverkochte festivals.

Het Gouden Festivalbandje is uniek. Nooit eerder was er één bandje waarmee iemand zelf zijn eigen festivalseizoen kon bepalen. Het is niet te koop maar alleen te winnen na inschrijving via de site www.goudenfestivalbandje.nl, waar vervolgens een unieke wincode wordt aangemaakt waarmee deelnemers kans maken op één van de acht Gouden Festivalbandjes. Vanaf half april is er elke week een winnaar die naar elk festival iemand kan meenemen. Bovendien mag elke winnaar ook één festival bezoeken in een Mazda naar keuze om de beleving al bij de voordeur te laten beginnen. Aangezien Mazda bekend staat om zijn rijplezier en meerdere modellen, waaronder de Mazda6 2015 en CX-5 2015, die leverbaar zijn met het hoogwaardig Bose®-audiosysteem én met Digital Radio+, betekent dit een muziekbeleving in optima forma.

Gedurende de AutoRAI van 17 – 26 april zal op de Mazda stand extra aandacht aan deze bijzondere actie worden geschonken.