Mazda introduceert vanaf deze week bij de dealers in Nederland de Mazda Total Care Service, een kosteloos programma waarmee de dealer de restwaarde van de auto van de klant zo hoog mogelijk houdt. Onderdeel van de nieuwe service is onder meer een restwaardemeter per auto op een eigen, persoonlijke internetpagina van de klant op www.mijnmazda.nl, een Auto Conditie Check, Krasjesdagen en specifieke Klanttrainingen.Total_Care_Service_display_mazda

Met de Total Care Service wil Mazda de klantbehoefte centraal stellen om de auto zo lang mogelijk ‘als nieuw’ te houden. Alsof iedere dag de eerste is, ongeacht de leeftijd van de auto. Het streven is het rijplezier van de klant zo hoog mogelijk te houden en hem of haar continu de ervaring te geven van het rijden in een nieuwe auto.

Auto Conditie Check
Bij de Mazda Total Care Service krijgt de klant na een intake gesprek een toegangscode voor de site www.mijnmazda.nl. Vervolgens voert een monteur een Auto Conditie Check uit bij de auto van de klant, een grondige inspectie van de hele auto, zowel interieur als exterieur. Op www.mijnmazda.nl kan de klant daarna de eigen auto zien, de status waarin deze verkeert controleren, kan hij of zij berichten over de auto ontvangen en kan men contact met de dealer onderhouden.

 

 

Total_Care_Service_display_mazda

Restwaardemeter
Op www.mijnmazda.nl treft de klant als belangrijkste element een unieke waardemeter aan. Deze wordt gevoed door de dealer met alle gegevens over de betreffende auto. Op deze persoonlijke pagina wordt iedere dag up to date de waarde van de auto aangegeven. Bovendien geeft de restwaardemeter suggesties om de dagwaarde van de Mazda zo hoog mogelijk te houden. Dit gebeurt op een scherm met diverse meters in kleurcodes: rood, geel en groen.

Krasjesdagen
Op gezette tijden organiseert de Mazda-dealer o.a. zogenaamde Krasjesdagen, waarop de klant alle oppervlaktekrasjes van zijn of haar auto kan laten wegwerken tegen een van te voren vastgestelde prijs. Door op deze wijze pro-actief te reageren op kleine schades aan de auto behoudt deze zijn waarde en ervaart de klant zijn auto weer als nieuw. Ook zal de dealer specifieke klanttrainingen organiseren.

www.mijnmazda.nl
Naast de eerder genoemde restwaardemeter vindt de klant op de persoonlijke pagina op www.mijnmazda.nl ook veel tips, trics en services om de auto zo jong mogelijk en technisch gezond te houden. De klant kan er schades of onderhoud melden, kan contact houden met de dealer, brochures en handleidingen downloaden en nog veel meer. De eigen auto van de klant staat daar iedere dag in de spotlights.
Het restwaardemanagement van de Mazda Total Care Service zorgt ervoor dat de klant, samen met de dealer, proactief variabele elementen in onderhoud, reparatie, carrosserie en dergelijke optimaal beheert. Met deze duidelijke en gedifferentieerde dienstverlening geeft Mazda de klant continu de ervaring van het rijden in een nieuwe auto en voelt de Mazda nog net zo lekker aan als toen de klant hem (nieuw) kocht.